HR | EN
Događanja

Gaming bez granica na InfoGameru i intervju s Mudjom, profesionalnim gamerom

Već je poznato da je industrija video igara brzo rastuća industrija na svijetu, a tim Kc poduzetnika je prisustvovao na Reboot InfoGameru 2017, jednom od najvećih gaming sajmova i festivala u ovom dijelu Europe.

Tijekom šest dana održavanja InfoGamera, od 21. do 26. studenog, Zagrebački Velesajam je bio ispunjen nevjerojatnom količinom vrhunskog gaming sadržaja. Profesionalci iz gaming industrije su predstavljali najnovije igre i hardver, analogne igre, VR tehnologiju i eSports.

Gaming zajednica je jaka i velika, a strastveni gameri su mogli uživati u svijetu videoigara, upoznati se novim tehnologijama, vidjeti premijere novih igrica, isprobati najnoviji gaming hardver, uroniti u virtualnu stvarnost i uživati u rasporedu s brojnim dnevnim gaming događanjima, nagradnim natječajima, super ponudama i posebnim promotivnim akcijama, kuponima i popustima na igre i gaming pribor.

Na ovom, šestom po redu, izdanju InfoGamera, Hangar 18 je nastupio kao izlagač, bilo je moguće vidjeti izložbu stare računalne tehnologije i igračih konzola, originalni 8-bit plastični nakit i ukrase za dom inspirirane geek i gaming kulturom, rudarsko postrojenje (mining rig) za rudarenje kriptovalute Ethereuma, MAKERbuino, edukativnu igraču konzolu koju je osmislio karlovački maturant itd.

Održano je finale jedne od najvećih eSports liga u regiji, Vip Adria League powered by ESL, međunarodni board game turniri, eSports turniri, druženje s popularnim regionalnim YouTuberima na gaming sceni – Mudja i Cale, Kika, PvtMoleEster, Kilo, inSanee, Veki, Duki420, Chempo. Nakratko smo popričali s Mudjom, profesionalnim gamerom, najpoznatijim YouTuberom na Balkanu.

Za početak, zašto baš računalne igre?
– Počeo sam od PC-a kad sam bio mali, netko je igrao na Sega-u, Playstation-u, i ja sam igrao PlayStation 2, prešao sam i na konzole, ali ništa nije bolje od miša i tastature.

Kako računalne igre danas utječu na razvoj djece i njihovog razmišljanja i logike?
– Ja sam doslovno naučio engleski jezik iz igrica, dosta su mi pomogle u životu što se vidi po klipovima na mom YouTube kanalu, poboljšavaju se refleksi i drugo.

Što se tiče razvoja računalnih igrica, je li teško pronaći ljude koji su zainteresirani za kodiranje igrica?
– Vjerujem da ima puno ljudi koji su veliki talenti u kodiranju, ali se ne mogu probiti jer živimo u takvom vremenu da većina ljudi želi dobiti gotovu igricu i igrati. Kodiranje je velika umjetnost i to skroz podržavam, nevjerojatno da iz ničega napravite nešto tako interaktivno.

Koji žanr igre najviše prolazi danas po tvojem mišljenju?
– Najviše prolazi free roam igrica, žanr akcije, open word što vidimo iz najuspješnijih igrica, primjerice Assassins Creed, GTA 5, Uncharted koji nije free roam, ali je dosta velika mapa. Igrice s interaktivnom mapom mnogo bolje prolaze od običnih koje su zamišljene da samo idete od točke A do točke B.

Koje je Vaše mišljenje od 2D igricama i mogu li proći na našem tržištu?
– Ako su zanimljive naravno da mogu, prva je bila Flappy Bird i svi su poludjeli za njom kao i Super Mario. Mobilni developeri će više uspjeti u 2D igricama nego 2D igrice na kompjuteru, odnosno bitno je kakav je GamePlay. Mi YouTuberi kada igramo igricu ne možemo dočarati kako mi to igramo, možemo samo komentirati. Kada igrica ima toliko veliki utjecaj da potakne ljude da skinu igricu i instaliraju na PC, to je velik stvar jer je developer te igrice zaintrigirao čovjeka čistim okom da vidi igricu i da mu se odmah svidi.

Zaključno, što danas više prolazi, PC ili mobilne igrice?
– Mobilno tržište je puno veće no ja se držim PC-a. Mobitel je bolji za 2D igrice, a PC za 3D igrice.

28 11/2017