HR | EN
Blog

Život u Inkubatoru: Wrhovski d.o.o.

U našoj novoj rubrici Život u inkubatoru donosimo vam zanimljiv intervju s Wrhovski d.o.o., poduzećem za za poslovno, marketinško i prodajno savjetovanje koje iduće godine
slavi okrugli 10. rođendan.

Enter Koprivnica: Kako je započela Vaša priča?

Wrhovski:
Naš osnivač Valent Vrhovski, nakon 30 godina predanog rada i razvoja brendova, poput piva Pan, izvorske vode Studena, NK Slaven Belupo odlučio je iskoristiti svoje iskustvo kako bi malim i srednjim poduzećima pokušao pomoći u razvoju kroz poslovno savjetovanje u području prodaje i marketinga. Imao je želju da mu se u budućnosti potencijalno priključe i drugi članovi obitelji. S vremenom je iz početnih planova te izuzetno bitnog strateškog savjetovanja, stvoren mladi i operativan V tim za produkciju, promociju i oglašavanje te razvoj, koji uz Valenta čine Martina, Mate, Ivan, Dejan, Dinko, Romana, Matija…

Enter Koprivnica: Zašto Vaši klijenti odabiru baš Vaše usluge?

Wrhovski:
Pretpostavljamo da klijenti koji s nama surađuju vjeruju da će u dugom roku uz nas njihov biznis vrijediti više. Nismo fanovi kratkoročnih suradnji jer se pravi rezultati procesa marketinškog razmišljanja počinju primjećivati nakon nekoliko mjeseci ili još realnije, kroz nekoliko godina.  S našim klijentima/partnerima Robin d.o.o., Dergez d.o.o. i Silver for you d.o.o. radimo svakodnevno već više od šest godina. Mislimo da su klijenti prepoznali spoj znanja i iskustva te mladenačke energije uz praćenja trendova/tehnologije. Možda su osjetili i određenu razinu pozitivne ludosti s naše strane potrebne za stvaranje novih brendova.

Enter Koprivnica: Što biste istaknuli kao Vašu komparativnu prednost u odnosu na konkurenciju?

Wrhovski:
Mi smo vanjski marketinški odjel. To znači da se ne bavimo „samo“ određenim segmentima promocije poput upravljanja društvenim mrežama, fotografiranja ili dizajna, već sveobuhvatnim pristupom kreiramo marketinšku strategiju, izrađujemo godišnji marketinški plan, vodimo godišnji marketinški budžet i vršimo konstantnu komunikaciju kroz sve raspoložive online i offline kanale: web stranice i shopovi, društvene mreže, Google oglašavanje, Youtube, radio, eventi, print...za specijalističke usluge kao što je video produkcija, web dizajn i slično koristimo i usluge drugih kolega iz IKI-ja. Relativno brzo možemo shvatiti specifičnosti unutar industrije s kojom se klijent bavi i onda skupa s klijentom uvodimo nužne promjene i marketinšku filozofiju u svaki dio poduzeća.

Enter Koprivnica: Odakle crpite inspiraciju za projekte promidžbe i marketinga za Vaše klijente?

Wrhovski: 
Neprestano gledamo što rade drugi igrači na lokalnom ili internacionalnom tržištu i razmišljamo bismo li takvo nešto mogli primijeniti i prilagoditi za naše klijente. Te se misli procesuiraju kada smo u relaksiranijem raspoloženju npr. na Šoderici, u teretani ili na pivi s prijateljima i uvijek nastane nešto upotrebljivo. Pomaže nam i prilično inspirativna atmosfera u novom Inkubatoru kreativnih industrija. ;) U svakom slučaju, svjesni smo da je najbitnija realizacija tj. izvršenje ideja jer su ideje bez realizacije prilično bezvrijedne.

Enter Koprivnica: Na kraju radnog dana, što Vas čini posebno zadovoljnim?

Wrhovski: 
Dobro se osjećamo ako smo obavili barem 70% stvari koje su bile na agendi za taj dan i ako nismo izgubili kompas zbog potencijalno škakljivih situacija tog dana. Volimo dane u kojima se nakon višemjesečnog rada lansira nešto potpuno novo za klijenta i to nas gura i motivira da i zadatke koji se iz mjeseca u mjesec ponavljaju, radimo što brže i kvalitetnije kako bi nam ostalo više vremena za razvoj novih aktivnosti.

Enter Koprivnica: Koji su Vaši planovi za budućnost?

Wrhovski:
Ova godina je izazovna zbog Covid-a i koncentrirani smo isključivo na izvršavanje dogovorenih marketinških aktivnosti. Gledamo lagano prema 2021. kada ćemo proslaviti 10. rođendan poduzeća te se planiramo počastiti s novim web-om i proširenjem poslovanja uz nove članove tima.

 

 

17 08/2020