HR | EN
Novosti

Edukacija KAKO PRODAVATI IDEALNOM KUPCU/KLIJENTU? - 12.04.

Kako prepoznati što kupac uistinu kupuje, kako prodavati tako da idealni kupac reagira, kako uz jednak angažman postići puno bolje prodajne rezultate?

Sudionici će na radionici raditi na avataru svog idealnog klijenta/kupca i izraditi temelj za marketinšku strategiju na koju će oni reagirati. Stvorene materijale na radionici sudionici mogu odmah koristiti da unaprijede prodaju i marketinšku strategiju u svom biznisu.

Zbog čega ova edukacija?
Neuspješni prodavači prodaju proizvod i uslugu, dok uspješni prodavači znaju kako prodati rješenje problema ili potreba koje imaju kupci, njihove želje ili viziju sebe, svog stila života ili doma kakvog žele ostvariti. Iako nam se čini da naš proizvod može kupiti ili koristiti bilo koja osoba, ako prodajemo bilo kome – ostvarit ćemo puno slabije prodajne rezultate. Bez uspješne prodaje nema uspješnih biznisa.

Datum: 12.04. (srijeda)
Vrijeme: od 16.00h do 20.00h
Mjesto: Enter Koprivnica, Trg Žarka Dolinara 18, Koprivnica

PRIJAVI SE OVDJE.

Kad usmjerimo svoju prodajnu strategiju prema idealnim kupcima:

  • Točno znamo kome se obraćamo i prodajemo.
  • Puno nam je lakše i ugodnije prodavati.
  • Znamo koji su im glavni emotivni trigeri i želje/potrebe, zbog čega ćemo znati točno kakav sadržaj u marketingu moramo stvarati.
  • Zbog toga što stvaramo sadržaj koji im treba i pomaže, naši idealni klijenti će se s nama više povezivati, stvarati povjerenje i češće kupovati (bez povjerenja nema prodaje).
  • Imamo mogućnost povećati prodaju. Kroz kupljen proizvod/uslugu kupci mogu dobiti točno ono što su trebali, riješit će svoj problem, želju ili potrebu i češće nas preporučivati.

Voditeljica edukacije: Marina Kolar, stručnjakinja za razvoj uspješnih biznisa i brendova. Pomaže poduzetnicima da prodajući s lakoćom svojim idealnim klijentima stvore uspješan biznis u kojem imaju slobodu, profit i zadovoljstvo. Edukacijama, prodajom, marketingom i razvojem biznisa se bavi više od 20 godina, a njezin rad je po mišljenju klijenata s kojima je radila ocijenjen 5 zvjezdica na svim platformama (Facebook osvrti, Google My Business, LinkedIn...). Do sad je o uspješnoj prodaji educirala više od 3000 sudionika/ca i poduzetnika/ca koji primjenom njezinih savjeta postižu sjajne rezultate.

28 03/2023
Veličina fonta
Kontrast
Poveznice